گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی
گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی

کوارتز شیار دار

خواص کوارتز شیاردار

کوارتز شیاردار، کریستال روشنی است که دارای شیارهای طلایی یا قرمزرنگ است. این رشته‌ها به‌ شدت بر قدرت کریستال می‌افزایند، زیرا جریان‌های تندی از بارهای الکتریکی را حمل می‌کنند و درمان را سریع می‌کنند.

اختلافی در بین رنگ‌های روشن‌تر (نقره‌ای) و رنگ‌های گرم‌تر و تیره‌تر (طلایی و قرمز) موجود است که برروی ارتعاشات اثر می‌گذارد، به‌طوری‌که رنگ‌های نقره‌ای آرام‌تر هستند درحالی‌که رنگ‌های قرمز و طلایی با احساسات شدیدتری در ارتباط هستند. اثرات موجود در کوارتز شیاردار بسیار باارزش هستند. گاه این اثرات، نقش‌های زیبا و علایمی را به‌وجود می‌آورند که حوزه‌هایی با قدرت‌های مغناطیسی را ایجاد می‌کنند.

کلید رمز در زمینه قدرت و انرژی درمان‌کننده کوارتز شیاردار، جریان‌های الکتریکی منتشره از این سنگ است که آشفتگی‌های موجود در بدن را تغییر شکل می‌دهد و به ساختن سلول‌های سالم در بافت و اعضاء آلوده کمک می‌کنند. به‌خاطر رنگ طلایی، می‌توان از کریستال شیاردار برروی چاکرای سوم (منطقه ناف و سْولِرپلِکسْوس)، استفاده کردو بدین‌وسیله اضطراب و ترس را از میان برداشته و به ایجاد تعادل و قدرت کمک کرد.

اگر قلبی غمگین یا ضعیف دارید شما می‌توانید از کریستال شیاردار، برای کار بر روی قلب خود (و چاکرای قلب) استفاده می‌کنید. کوارتز شیاردار دارای اثرات متعادل‌کننده و درمان کننده فوق‌العاده‌ای است. مانند:تنظیم کننده فشار خون، ارام بخش، ضد اضطراب، درد معده و نفخ معده، جلوگیری از سر درد و حالت تهوح.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.