گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی
گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی

صدف

اثرات شفا بخش صدف
صدف های دریایی مانند کریستال ها و گوهرها از مواد معدنی تشکیل نشده اند و موجودات زنده دریاها منبع اولیه حیات آنها هستند. صدف های دریایی مانند کریستال ها و گوهرها از مواد معدنی تشکیل شده اند و موجودات زنده دریاها که منبع اولیه حیات هستند آنها را می سازند.
صدف ها با روشی به جز روش سنگها و گوهرها بر روی ما تاثیر گذاشته و میل به زندگی و ضربان حیات را به ارمغان می آورند. فرهنگ های باستانی جهان از قدرت شفابخش صدف ها آگاهند؛ ولی افسوس اغلب ما درباره نیروی شفابخش خارق و العاده این هدایای دریای که در سراسر سواحل زیبای دریای خزر و خلیج فارس انباشته شده چیزی نمی دانیم. مرجان، مروارید و صدف ها آفریده هائی هستند که قدرت جذب و هدایت امواج انرژی را دارند و می توانند از آنها برای درمان بیناری های جسمانی و روحی روانی و دفع انرژی های منفی و کسب آگاهی و رسیدن به بینش برتر استفاده کرد.
هفتاد درصد سطح کره زمین و هفتاد درصد وزن بدن ما را آب تشکیل می دهد. آب زادگاه و مبدا پاکی است که تمام موجودات زنده خیات خود را از آن به دست آورده اند و صدف ها، مرجان ها و مرواریدها نیز انرژی خود را از آب دریا میگیرند و سپس به انسانها انتقال می دهند به همین دلیل ما خیلی تحت تاثیر عنصر آب هستیم.

به طور کلی در کف دست های انسان های زمینی ( مخصوصا" کف دست راست) چاکرایی به نام «مرکز خورشدی» وجود دارد که با قرار گرفتن در هاله ی افراد دیگر شروع به فعالیت نموده و انرژی های مثبت و شفادهنده ارسال می نماید. چنانچه این سنگ نیز هنگام انرژی دادن حضور داشته باشد، انرژی های مثبت قوی تری ساطع می نماید.


خواص درمانی
کهربا سوخت و ساز بدن را افزایش می دهدو برای درمان آلرژی ها و ناراحتی های پوستی بسیار مفید است. مالش کهربا بر روی نواحی دردناک پشت و مفاصل و نقاطی که ورم آن تازه و گرم است تأثیر خوبی دارد. کهربا بهترین علاج برای بند آوردن خونریزی بوده و برای تقویت معده نیز مفید است. کهربا دارای ارتعاشات مغناطیسی فراوان و قوی بوده و برای درمان بیماری های عصبی به ویژه میگرن و تعادل بخش ههای مختلف مغز مفید است. از کهربا به عنوان ماده دارویی استفاده های سنتی زیادی می شده است.

تاثیر بر بدن: کهربا از جمله سنگ های شفابخش و بسیار متنوع و نیرومند است و عملی شگفت انگیز بر علیه آلرژی ها، اگزوما و بثورات پوستی دارد. همچنین آلرژی هایی که از حیوانات و گرده های گل ایجاد می شوند و تب یونجه و غیره ... را شفا می بخشد.

این سنگ درد دندان را در بچه ها، ناراحتی های ریشه دندان در افراد بالغ و سایر ناراحتی های دهان و ... را درمان می کند. التهابات مفاصل، بیماریهای مزمن، رماتیسم و دردهای کمر و پشت را کاهش می دهد. بعلاوه این سنگ کمک بزرگی به دردهای ناحیه گلو، زکام، تب، دردهای چشم،‌گوش و عفونتهای مجرای تنفسی مانند برونشیت، سرفه و آسم می کند. کهربا عملکرد کبد و تیروئید را حمایت می کند. زخم ها و التهاب هایی که در قسمت زانو، ساق پا، تهیگاه و ماهیچه های بدن صورت می گیرند، توسط کهربا نیز درمان پذیرند.

1. درمان آرتروز

2. درمان التهاب مفاصل

3. درمان آسم

4. درمان آفت

5. درمان آلرژی

6. درمان اگزما

7. درمان برونشیت

8. درمان تورم پاها

9. درمان اختلالات ستون فقرات

10. درمان تبخال

11. درمان خارش پوست

12. درمان درد صورت

13. درمان دمل و کورک

14. تحریک رشد

15. درمان زخم ها

16. درمان زونا

17. درمان انحراف ستون مهره ها

18. درمان سرفه

19. جزو سنگ های پیشانی وحامی

20. درمان سیاتیک

21. درمان سیا سرفه

22. درمان تصلب شرایین

23. درمان شوره سر

24. درمان صفرا

25. درمان عفونت

26. تقویت عضلات

27. تقویت رباط ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.