گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی
گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی

لاجورد

خواص درمانی لاجورد

مزاج لاجورد ،گرم خشک میباشد ،ناراحتی های سینه و گلو و خلط را درمان مینماید ،خصوصا دافع بیماریهای سوداوی بوده وبیماریهای سوداوی قلب را درمان میکند .تقویت کننده قلب میباشد و نکسیر را بند میکند و سرمه آن بیماریهای چشم را درمان نموده و برای آب مروارید و اشک چشم مفید میباشد .اعصاب چشم را درمان نموده و از افتادن پلکها جلوگیری مینماید.

اگر لاجورد را به گردن بچه ها بیندازیم خوف را از آنها دور نموده و آنان را حفاظت میکند. استفاده از انگشتری آن خوف و ترس را از آدمی دور ساخته و به آدمی ارامش میدهد.

مهمترین خواص لاجورد :

1) تسکین دردهای سر

2) موثر برای فشار خون بالا

3) تحریک کننده قوای ذهنی

4) تقویت کننده قوه درک شهودی

سنگ لاجورد یا « سنگ موازنه روحی » یک متعادل کننده باور نکردنی برای کودکانی است که قابلیتهای روانی فوق العاده ای را از همان دوران اولیه زندگی خود نشان می دهند. رنگ آبی تیره این سنگ باعث تحریک هوشیاری و خودآگاهی و پالایش بصیرت معنوی در کودک می شود. سنگ لاجورد زمینه را برای قبول خود و پذیرش نعمت هایی که به او ارزانی شده است آماده می کند و به کودک کمک می کند که به آگاهی معنوی برسد. این سنگ دارای قدرت های محافظ است و همه حسهای روحی - روانی را تحریک می کند و از همین رو بسیار ارزشمند است.

بطورکلی اغلب نیروها و انرژی های سنگ لاجورد منفی می باشد ولی با اینحال از نیروهای آن حهت کسب انرژی های آرامبخش استفاده می شود.

توصیه می شود افراد مبتلا به بیماریهای کلیوی و ریوی به هیچ عنوان نباید از این نوع سنگ استفاده نمایند چرا که بیماری آنها تشدید می گردد. در واقع این سنگ نباید در هاله ی این افراد قرار گیرد. وجود نوعی نیرو در سنگ لاجورد لاعث بروز بیماریهای مختلف همچون: کم کاری و یا پرکاری غده تیروئید و گاه بیماری های تنفسی می شود. بنابراین توصیه می گردد هرگز سنگ لاجورد را بیش از ده دقیقه بر روی چاکرای پنجم قرار ندهید زیرا برای آن مضر بوده و باعث آسیب آن می شود و بهتر است این سنگ حداقل دومتر از بدن شما دور باشد تا اثر آن بر روی مدارات اطراف بدن توسط امواج و مدارات زمین خنثی گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.