گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی
گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی

دلربا Goldstone

خواص دلربا

یک فلدسپار پلاژیوکلار براق، که نامش بر اساس یک شیشه ای (گلداستون با صفحات کوچک فلزی پر شده) که به طور اتفاقی حدود سال 1700 کشف شد. به طور نمونه، درخشش قرمز، سبز یا آبی دارد که در اثر بازتاب نور از صفحات کوچک هماتیت یا ژئوتیت   ( اکسید های آهن) ایجاد می شود.
ظاهر درخشنده سان استون، برخی مواقع به پدیده شیلر معروف است، خاص سان استون و کمک بزرگی در ایجاد اختلاف بین طبیعی و بدل آن است.

خواص درمانی

دلربا سیستم وجودی را پاک و تصفیه می کند. سنگ دلربا برای کاهش استرس و اضطراب نیز مفید است. این سنگ افزایش دهنده گشاده رویی و بردباری است. همچنین دلربا باعث افزایش تمرکز حواس می شود.

خواص روح و روانی دلربا

دلربا برای کاهش حساسیت و آلرژی مفید است. استفاده از دلربا باعث کاهش سردردهای میگرنی و افزایش سیستم ایمنی بدن می شود. دلربا قدرت بدنی را افزایش می دهد. نگین دلربا در کاهش خستگی ناشی از آلودگی هوا مفید بوده و برای تنظیم فشار خون نیز مناسب است. دلربا در درمان آلودگی های پوستی مانند آکنه، شوره سر مناسب است.سنگ دلربا شدت حمله های آسمی را نیز کاهش می دهد. استفاده از دلربا هم برای خانم ها و هم برای آقایان توصیه شده است. رنگ خاص و درخشندگی طبیعی و کم نظیر آن باعث شده که دلربا جزء سنگ های قیمتی و محبوب دسته بندی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.