گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی
گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی

سنگ ماه تولد مرداد

سنگ ماه تولد مرداد


پریدوت و اونیکس سنگهای متولدین مرداد ماه هستند. اونیکس سنگی شبیه عقیق است که به رنگ سیاه یافت می شود. این سنگ برای درمان اعتیاد مورد مصرف دارد. به نظر می رسد از آن جا که اونیکس اعتماد به نفس و دلگرمی را افزایش می دهد از گرایش افراد به سوی اعتیاد می کاهد. اونیکس روی سیاه رگها و مفاصل بخصوص در افرادی که که دچار نقرس هستند اثر مثبتی می گذارد و از لحاظ روانی موجب ازدیاد هماهنگی روحی انسان می شود.


خواص انیکس

عقیق سیاه یا انیکس بیماری هایی منجمله: آلزایمر، تقویت قلب و جریان خون بهبود پس از عمل جراحى، چشم(اشک ریزان)، شنوایی(تقویت)، گزیدگی حشرات، درمان هرنوع اعتیاد و افزایش اعتماد به نفس، مشکلات روحى و احساسى، هذیان به همراه آشفتگی، ترس ووحشت از وجدان، ناخن ها،مشکلات وزن، ستون فقرات(انحراف)=اسکولیوز حساسیت به تغییرات جوی، خستگى و سردى پاها، دردفتق، تقویت عضلات، پاها( رفع سردی)، پاها(رفع خستگی)تقویت کننده حس شنوایی, ناخن, پوست, چشم, پا و موها ,محرک جریان خون ,نیرو دهنده قلب, کلیه, طحال و اعصاب ... را درمان میکند.

تقویت کننده حس شنوایی, ناخن, پوست, چشم, پا و موها ,محرک جریان خون ,نیرو دهنده قلب, کلیه, طحال و اعصاب ,از بین برنده سستی ,نیرو و قدرت میدهد, فکر و جسم را متعال و اندوه را دور می سازد. از لحاض روانی افزاینده شهامت ,به کشف حقایق کمک میکند, برطرف کننده استرس و افسردگی, جریان خون را تحریک کرده، قلب، کلیه، طحال و اعصاب را نیرو می بخشد و سستی وکاهلی را از بین می برد، فکر و جسم را متعادل می کند. عقیق سیاه به همراه سنگ کریستال می تواند ما را در برابر امواج منفی حمایت کند. این سنگ در هنگام هجوم احساسات موثر واقع میشود. همچنین به حل موانع درونی و رسیدن به آگاهیهای تازه و آمدن آنها به سطح ذهن کمک میکند. عقیق سیاه تمرکز رت زیاد میکند. عملکرد روده ها را آسان می کند و دارای عمل تقویت کنندگی بر روی استخوانها، ستون مهره ها و قسمت پشت می باشد.


خواص پریدوت


 براى درمان اگزما مى توان چند قطعه سنگ پریدوت را در یک لیوان روغن فشرده شده خنک (از شب تا صبح) قرار دهید بعد با یک گاز این محلول را روى محلهاى مورد نظر بمالید.  حتماً دقت کنید که پوست را مالش ندهید. اگر دوست داشته باشید مى توانید به جاى روغن زیتون از یک لیوان آب استفاده کنید.  بعد از هر بار استفاده حتماً این سنگها را در زیر جریان آب بشویید و در معرض خورشید قرار دهید. این سنگ ما را در برابر تأثیر دیگران محافظت مى کند و قدرت مبارزه و ایستادگى مى دهد و اندوه و غصه را دور مى کند. داشتن گردنبندى از پریدوت به گردن مانند انرژى محرکه اى براى کسانى است که به زمان اهمیت مى دهند. این سنگ براى ناراحتى هاى قلبى و پوستى و ناراحتى هاى داخلى مؤثر است. بافت ها را اصلاح و استخوان ها را قوى مى کند.


دیگر خواص این سنگ عبارت اند از:


سنگ نماد شادی و سرزندگی 
مجذوب کننده و سحر انگیز 
محافظت در برابر امواج منفی و بیماری ها 
سفید کننده دندانها 
آرام بخش 
پاک کننده بسیار قوی هاله 
مشهور است باعث کندی روند پیر شدن سلول ها می گردد 
توسعه دهنده ی قدرتهای ذهنی 
الهام بخش و برکت دهنده 
تقویت ستون فقرات ، بافت ها و شبکه خورشیدی 
متعادل کننده احساسات ، گردش خون ، حساسیت ها 
کمک به هضم غذا 
جلوگیری از لختگی خون 
از بین برنده ی ترس و استرس 
تسکین درد های پشت 
درمان افسردگی ، ناراحتی های قلبی ، نفخ ، التهابات لوزه ها و گلو 
قدرت خلاقیت و آگاهی را زیاد می کند 
این سنگ باعث شادی ، خلق و خوی خوش و روحیه ی شاداب در فرد می شود 
برطرف کننده گرفتگی صدا 
فعال کردن معده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.