گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی
گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی

سنگ ماه تولد آبان

سنگ ماه تولد آبان


سیترین و یاقوت قرمز سنگ های متولدین این ماه هستند. یاقوت قرمز برای بیماریهای ویروسی و اپیدمی ، همچنین درمان تب مفید است. این سنگ بیحسی و رخوت را از بین می برد و از زایمان زودرس جلوگیری می کند. یاقوت قرمز ایمنی بدن را افزایش می دهد و از لحاظ روانی هم باعث رهایی از وابستگی های روانی می شود. از زمان قدیم متداول بوده که به زوجهای جوان توصیه می شده این سنگ را برای وفای بیشتر نسبت به شریک زندگی به گردن بیاویزند.


خواص درمانی یاقوت سرخ


یاقوت سرخ برای درمان بیماریهای قلبی ومبتلایان به سرطان خون بکار رفته وعامل تصفیه وتنظیم فشار خون است.آویختن سنگ یاقوت برگردن مانع لخته شدن خون دربدن گردیده واز سکته جلوگیری می کند.

یاقوت سرخ در درمان ناتوانیهای جنسی ودرمان ناباروری ودردهای قاعدگی نیز تاثیر دارد وعلاوه برآن به آسان شدن زایمان نیز کمک می کند.
همچنین برای درمان بیماریهای ویروسی موثر است ودارنده این سنگ درچشم مردم باهیبت وشکوه جلوه گر میشود وکسب ودرآمدش رونق میگیرد.


اثر روحی یاقوت سرخ

یاقوت حامی خوبی برای انسان است. قلب را از عشق لبریز می کند و به طور معمول در حالت تمرکز، پرورش نیرو های معنوی را باعث می شود. رشد شخصیت، امید به زندگی، شهامت و شجاعت را می افزاید. این سنگ حامی آرزوهای شماست و نیز مانع از بی وفایی و خیانت شریک زندگی می گردد.


خواص درمانی سیترین


به طور کلى سنگ سیترین، کریستال کوارتز زرد رنگى است که از رنگ سبز مایل به زرد قهوه اى طلایى رنگ متمایل مى شود.
عنصرى که به سنگ سیترین رنگ مى دهد آهن است. سیترین سنگ نیرومندى است که اغلب باعث روشنایى و گرمى قلب میشود.سیترین براى افسردگى، عصبانیت و نگرانى ها بسیار موثر است.همچنین سیترین عوارض دیابت سوخت و ساز سلولى در مشکلات غده اى را تسکین میدهد. سیترین عمل سیستم ایمنى روده ها و هضم دستگاه گوارش را تسهیل میکند و سوخت و ساز را در بدن افزایش میدهد.


دیگر خواص و فوایدسیترین

استفاده از سیترین دستگاه گوارش و روده ها را تقویت میکند و سموم بدن را دفع می نماید.همچنین سیترین متابولیسم بدن را تنظیم می کند و برای درمان یبوست فایده دارد.از سیترین در درمان بیماری دیابت بسیار استفاده می کنند.همراه داشتن آن نیز برای کسانی که دچار افسردگی و عصبانیت می شوند و یا میل به خودکشی داشته و تعادل روحی ندارند،مفید است و سبب تقویت اعصاب میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.