گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی
گوهرها و خواص آنها

گوهرها و خواص آنها

خواص درمانی و معنوی گوهرها و سنگهای قیمتی

سنگ ماه تولد آذر

سنگ ماه تولد آذر


رسیدیم به متولدین آذرماه و سنگ فیروزه. از سنگ فیروزه به عنوان سنگ حامی یاد شده است. معروف است که در اروپا خلبانان و مهمانداران هواپیما برای ایمنی در سفر از فیروزه استفاده می کنند. چون این سنگ از سقوط جلوگیری می کند. فیروزه بر روی عملکرد نادرست کبد اثر می گذارد و قدرت و سوی چشم را افزایش می دهد. فیروزه ضد افسردگی است، نشاط آور می آورد و التهبات پوستی را فرو می نشاند.


خواص درمانی فیروزه


فیروزه مفرح معده می باشد برای سردرد بسیار مفید است. استفاده از سرمه آن برای چشمها بسیار مفید بوده و آن را تقویت می نماید. کسانی که در شب دید خود را از دست می دهند، استفاده از سرمه فیروزه آنان را درمان می کند. اگر مردمک سفید شده و یا هر مورد دیگری در چشم باشد آن را درمان می کند .
استفاده از فیروزه باد فتق درد ریه، جنون، درد اعضاء و بسیاری از بیماریها داخلی را درمان می نماید. اگر با شهد استفاده گردد، صرع را درمان، سنگ کلیه را خارج و بیماریهای طحال را درمان می نماید.

تأثیر فیروزه روی روح و روان
- استفاده از انگشتر فیروزه به قلب آرامش می دهد.
- خوف و وحشت را از آدمی دور می سازد.
- دشمنان را دور و آدمی را بر آنها غالب می سازد.
- انسان را در مقابل حوادث برق حفاظت کرده و نمی گذارد که آدمی در آب غرق گردد.
- جانوران موذی و گزنده را دور می سازد و نمی گذارد که آنها به آدمی آسیب برسانند .
- اول ماه جدید زمانی که به ماه نگاه کردید، به فیروزه بنگرید، برکت و دولت برای شخص آورده و او را بی نیاز می نماید .
- استفاده از رنگ آبی آن مفیدتر است.
- برای زن حامله مفید و محافظ است.
- استفاده از آن در آدمی احساس محبت، عشق، علم و هنر را ترقی می دهد و برای ترقی در علم و هنر بسیار مفید می باشد.
- قلب و چشم را تقویت می نماید.
- برای ترقی در علم و هنر بسیار مفید می باشد.
- قلب و چشم را تقویت می نماید.
- به همراه هر کسی که باشد، از برق گرفتگی، غرق شدن، نیش جانوران موذی، نظر بد و قتل و کشته شدن در امان است و با کسانی که مزاج بادی دارند موافق می باشد.
- فیروزه در اثر تغییرات هوا زمانی درخشنده و زمانی تار و مکدر می گردد.
- در اثر تغییرات روغن و تیره می گردد.

استفاده از خواص درمانی فیروزه قدمت طولانی دارد. از این سنگ برای درمان سردرد، مشکلات چشمی، تب و گزش حشرات استفاده می شده است. برای مثال فیروزه را به صورت پودر در آورده و آن را به مریض که از درد شکم رنج می برد می خوراندند.

فیروزه همچنین خواص ماوراءطبیعی نیز دارد که گفته می شود بدلیل اینکه سنگی هارمونیک است برای آرام کردن بیماران عصبی مؤثر می افتد و استرس را از بیماران دور می کند و دوستی ها را گسترش می دهد. این سنگ، سنگ صلح و آرامش است. باعث افزایش ایمنی در برابر اهریمن شده و قدرت عشق و دوستی و صداقت و عقل و حکمت را فزونی می بخشد.

استفاده از خواص درمانی فیروزه قدمت طولانی دارد. از این سنگ برای درمان سردرد، مشکلات چشمی تب و گزش حشرات استفاده می شده است. برای مثال فیروزه را به صورت پودر درآورده و آن را به مریض که از درد شکم رنج می برد می خوراندند. فیروزه همچنین خواص ماوراء طبیعی نیز دارد که گفته می شود بدلیل اینکه سنگی هارمونیک است برای آرام کردن بیماران عصبی مؤثر می افتد و استرس را از بیماران دور می کند و دوستی ها را گسترش می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.